Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες και να ζητήσεις την αντικατάσταση τους.
– Ελάττωμα κατά την παραλαβή
Σε περίπτωση που εντόπισες κάποιο πρόβλημα στο προϊόν εντός 24 ωρών από την παραλαβή (ζημιά στη συσκευασία, ζημιά στη μεταφορά κλπ.) πρέπει να το αναφέρεις σε εμάς καθώς και την εταιρεία courier. Μετά το πέρας των 24 ωρών, τα προϊόντα της παραγγελίας σου θα θεωρούνται σε άριστη κατάσταση.
– Επιστροφή προϊόντων λόγο λάθους παράδοσης
Σε περίπτωση που παρέλαβες λάθος προϊόν, ή λάθος ποσότητα προϊόντων από αυτό της παραγγελίας σου, θα πρέπει να το στείλεις πίσω σε εμάς με τα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν το κατάστημα μας καθώς και τα έξοδα εκ νέου αποστολής της σωστής παραγγελίας σου, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από εμάς τρόπος επιστροφής.
– Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που προκύψει πρόβλημα στο προϊόν και βρίσκεται μέσα στα πλαίσια της εγγύησης που παρέχεται και αναγράφεται στα χαρακτηριστικά του προϊόντος θα πρέπει:
-
Να στείλεις το προϊόν σε εμάς, έτσι ώστε να μπορέσουμε να το προωθήσουμε στον κατασκευαστή για την χρήση της εγγύησης.
-
Αφού λάβουμε το προϊόν σου, το στέλνουμε στον εκάστοτε κατασκευαστή γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που ανέφερες και στη συνέχεια επικοινωνούμε μαζί σου για την ενημέρωση σου σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
-
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα από τον κατασκευαστή πραγματοποιείται η επισκευή είτε η αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον κριθεί αναγκαίο. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή και δεν μπορεί να βρεθεί παρόμοιο προϊόν αντικατάστασης, τότε και μόνο τότε υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της συναλλαγής και η επιστροφή των χρημάτων σου.
– Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων
-
Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες χωρίς αιτιολόγηση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος (έξοδα μεταφοράς). Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβες με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και τη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση. Εάν επιθυμείς να επιστρέψεις ένα μη ελαττωματικό προϊόν, συμπλήρωσε την φόρμα υπαναχώρησης στο τέλος της σελίδας.
-
Οφείλεις να μας αποζημειώσεις αν έκανες λανθασμένη χρήση άλλη από αυτή που είναι αναγκαία για τη σωστή λειτουργία του προϊόντος, μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης σου. Η διαπίστωση της λειτουργίας των προϊόντων γίνεται με βάση τις οδηγίες που παρέχονται στην συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία . Η Gaming Shop είναι πρόθυμη να σε ενημερώσει για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφορίες που πιθανόν υπάρχουν με ηλεκτρονικό τρόπο. Σε περίπτωση που η συσκευασία ανοιχτεί και το προϊόν τεθεί σε λειτουργεία η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν θεωρείται μεταχειρισμένο και οφείλεις να αποζημιώσεις την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η Gaming Shop δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
– Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους υγιεινής (ακουστικά κλπ) ή για λόγους αποκλειστικής προσωπικής χρήσης (όπως ένα custom wall sign) δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής. Η Gaming Shop δικαιούται να απορρίψει τη δήλωση υπαναχώρησης σου αν το προϊόν δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως, δηλαδή στη κατάσταση που σου παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Εφόσον κρίνουμε ότι το προϊόν είναι σε κατάσταση μεταχειρισμένο και δεχθούμε τη δήλωση υπαναχώρησης σου, τότε ευθύνεσαι να αποζημιώσεις την εταιρεία για την εύλογη μέιωση της αξίας του προϊόντος λόγω της χρήσης του.